۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عنوان کرد؛

امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است

امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است

بندرعباس - فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بر اهمیت حضور در فضای مجازی تاکید و ابراز کرد: امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج در هرمزگان اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب و ارزشمند در قالب رویداد بزرگ مجازی هم زمان در سراسر کشور و همچنین در استان هرمزگان شکل گرفته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم در جهت تولید محتوای ارزشی گام مؤثری برداشته شود، عنوان کرد: نقش فضای مجازی بر هیچکس پوشیده نیست، مقام عظمای ولایت فرموده اند اگر من در این کشور مسئولیتی نداشتم حتماً مسئولیت فضای مجازی را برعهده می‌گرفتم و این مهم نقش فضای مجازی در جامعه را می‌رساند.

سالاری با بیان اینکه امروز در دل تهدیدات فضای مجازی، فرصت‌هایی نیز وجود دارد و امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است، تصریح کرد: امروز فضای مجازی ظرفیت و فرصت خوبی است که باهنر و کار ارزشمند می‌تواند بهترین بستر برای تحقق و صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز می‌توانیم با استفاده از بستر فضای مجازی ارزش‌های توسعه انقلاب اسلامی را مخابره کنیم، تصریح کرد: فضای مجازی بهترین فرصت برای بسیجیان است که مفاهیم ارزشی را تولید و منتشر کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد ماندنی نیست و از ظرفیت فضای مجازی می‌توانیم تعالیم دینی و ارزشی را به سایر دنیا انتقال دهیم.

سالاری عنوان کرد: رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج، بسترسازی و ظرفیت سازی در کل کشور را فراهم کرده تا با استفاده از برگزاری جشنواره‌های تولید محتوا، بسیجیان توانمند و تراز انقلاب اسلامی شناسایی شوند.

وی با اشاره به خاطره‌ای که در محضر امام خامنه ای (مدظله العالی) داشتند گفت: در کنگره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان جمعی از مسئولین که محضر رهبر معظم انقلاب حضور یافتند، تابلویی توسط دوستان هنرمند که با خاک هرمز طراحی کرده بودند را محضر حضرت آقا به عنوان یک نماد استان هرمزگان تقدیم کردیم و عرض کردیم تابلو از جزیره هرمز است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: قریب به ۴۸ کتاب و نرم افزار از شهدای هرمزگان و همچنین عنوان کتابی با موضوع خاطرات شهید درویشی نیز تقدیم شد و حضرت آقا فرمودند شهید درویشی شهید عملیات خیبر هستند و این اشراف مقام معظم رهبری نسبت به شناخت شهید درویشی برایمان جالب بود.

سالاری با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری هر کدام از شهدا یک نماد هستند و باید این نمادها را بزرگ کنیم و برای جوان‌ها و نوجوان‌ها بازگو نمائیم تا الگویی برای جامعه باشند، تصریح کرد: جزیره هرمز به نسبت جمعیت آن جوانانی را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده که پرچمدار آنها شهید درویشی است.

وی خاطر نشان کرد: برای شهدا کارکردن به هر میزانی که حرکت شکل می‌گیرد برکات آن نیز در زندگی محقق می‌شود و شهدا خصوصیاتی دارند که یکی از آن خصوصیات جبران کنندگی است و این زحمات شما جبران می‌شود.

کد خبر 5343076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha