۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۲

فرمانده انتظامی شهرستان قروه خبر داد؛

کشف ۲۲ فقره سرقت در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قروه

کشف ۲۲ فقره سرقت در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قروه

قروه- فرمانده انتظامی قروه گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، مأموران مستقر در این شهرستان موفق به کشف ۲۲ فقره سرقت شدند.

سرهنگ علیرضا صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در هفته جاری در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: با تلاش کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان قروه توفیقات خوبی به دست آمد که دستگیری چهار نفر سارق حرفه‌ای و کشف ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، قطعات خودرو و اماکن عمومی از جمله این موفقیت هاست.

سرهنگ صفری بیان داشت: از اولویت‌های کار پلیس، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح جامعه است که در این طرح ۱۵ نفر معتاد متجاهر و پرخطر جمع آوری و ضمن کشف مقادیری مواد مخدر، پنج نفر خرده فروش نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی همچنین از کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری چهار نفر سارق در این رابطه خبر داد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از سرقت وسایل خود با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در مراقبت از منازل و اموال با ارزش خود جدیت لازم را داشته و هرگونه رفت و آمد و موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند.

وی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود شهروندان در زمان خروج از خودرو خود مدارک و اشیا گران قیمت را با خود به همراه ببرند و از پارک کردن اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و پرت خودداری کنند.

کد خبر 5344522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha