۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰

با توجه به پایین بودن آمار کرونا در جنوب غرب خوزستان؛

بخش‌هایی از بیمارستان طالقانی آبادان به چرخه عادی بر می‌ گردد

بخش‌هایی از بیمارستان طالقانی آبادان به چرخه عادی بر می‌ گردد

آبادان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از احتمال جدی بازگشت بخش‌هایی از بیمارستان آیت‌الله طالقانی این شهرستان به چرخه خدمات‌رسانی عادی با توجه به پایین بودن آمار کرونای منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شکرالله سلمان‌زاده صبح امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در بحث پیشگیری و درمان کرونا عملکرد بسیار خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی آبادان محقق شد و آمارها به لطف این عملکرد، این روزها بسیار پایین است.

وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که با درایت و به شکل منطقی و با توجه به آمار پایین این روزها، بخش‌هایی از بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان را که به شکل کامل از بیماران کووید -۱۹ خالی هستند و با آن فاصله دارند به چرخه خدمات‌رسانی عادی برگردد؛ البته در این بین نباید از احتمال بروز پیک‌های بعدی غافل باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تأکید بر اینکه پیک‌های کرونا همیشه در کمین هستند، افزود: در بحث واکسیناسیون نیز در شادگان و خرمشهر در روزهای گذشته شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم و آمار تزریق بالا رفته است و باید تمهیدی اندیشه شود تا این روند ادامه پیدا کند.

وی گفت: در بحث پیشگیری باید به‌صورت جدی طرح شهید سلیمانی را دنبال کنیم تا در این فضا نیز موفقیت‌های قبلی را به دست آوریم.

کد خبر 5344847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha