۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۱۰

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

نسبت به حریف عملکرد بهتری داشتیم/ نقاط ضعف خود را شناسایی می کنیم

نسبت به حریف عملکرد بهتری داشتیم/ نقاط ضعف خود را شناسایی می کنیم

مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه نسبت به نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری داشتیم، گفت: اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم که پیروز از میدان خارج شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شنبه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیمش در هفته چهارم لیگ برتر با تقدیر از مسئولان شهر مسجدسلیمان برای آماده کردن زمین‌بازی گفت: برخلاف انتظار زمین ورزشگاه بسیار عالی بود و ما در یک بازی بسیار خوب و سالم به‌تساوی رسیدیم.

وی با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان نیمه اول یک تیم خیلی خوبی از خودش نشان داد، افزود: بازی امروز نیز بسیار سخت بود و دو تیم برای سه امتیاز تلاش کردند و در نیمه دوم فولاد بهتر بود و می‌توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در بازی که درگیری‌های زیادی از نظر فنی داشت، نتیجه با تساوی به پایان رسید و امتیازات بین تیم‌های خوزستانی تقسیم شد.

ویسی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم در وقفه لیگ بتوانیم نقاط ضعفمان را پوشش دهیم و نقاط قوتمان را بهتر و تیم بهتری را روانه هفته پنجم کنیم.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امشب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 5345403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha