۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۳

آیت الله علوی گرگانی:

بسیج مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است

بسیج مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است

قم- یکی از مراجع تقلید با بیان خدمات بسیج مستضعفین گفت: بسیج با حفظ اخلاص، همواره می‌تواند مایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تاکید بر اینکه همه بسیجیان باید قدردان توفیق خدمت در این نهاد پرافتخار و مردمی باشند گفت: اخلاص بسیج از ابتدا زبانزد بوده و انتظار می‌رود این ویژگی همچنان حفظ شود.

وی افزود: بسیج با حفظ اخلاص، همواره می‌تواند مایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مزد خدمات مستخدمین نظام تنها حقوق پایان ماه نیست بلکه مزد اصلی نزد خدای متعال است که پایان پذیر نیست گفت: خدمت به مردم بالاترین ارزش و افتخار است و پاداش این خدمت قابل محاسبه نیست.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در این دیدار در دیدار با اشاره به اینکه بسیج در حال حاضر در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال ایفای نقش و انجام رسالت به صورت عمیق‌تر و گسترده‌تر و بسیج گام دوم انقلاب در حال شکل‌گیری است گفت: اولویت‌هایی که در بسیج مورد نیاز بوده بر اساس یک سند راهبردی ۱۰ ساله که بر اساس بیانیه گام دوم هدف‌گذاری شده و در حال حاضر به دنبال آن هدف‌گذاری‌ها هستیم.

کد خبر 5355075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha