۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳

معاون استاندار مرکزی خبر داد؛

الزام تمامی معلمان استان مرکزی برای ارائه کارت واکسن کرونا

الزام تمامی معلمان استان مرکزی برای ارائه کارت واکسن کرونا

اراک - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها موظفند از اساتید و دانشجویان کارت واکسن بخواهند، گفت: تمامی معلمان نیز برای ورود به کلاس  باید کارت واکسن ارائه کنند.

شوند. به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی ظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی با اشاره به روند شیب کاهشی کرونا در استان مرکزی، اظهار کرد: استان مرکزی در تزریق دوز اول واکسن کرونا در سطح ملی رتبه دوم را بعد از استان گیلان به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن در رتبه هفتم از نظر تزریق هر ۲ دوز واکسن قرار داریم که این موفقیت جز با همکاری مردم استان و تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان میسر نشده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به همکاری بسیج در پیشگیری و مقابله با کرونا تصریح کرد: جا دارد از بسیجیان که در امر واکسیناسیون کمک حال دانشگاه علوم پزشکی بودند تشکر کنیم چرا که آنان هم سهمی در کسب این رتبه‌ها دارند. همچنین این هفته موقعیت مناسبی است تا برنامه‌ای در نظر گرفته شود تا تزریق دوز دوم و سوم واکسن کرونا سرعت بیشتری به خود بگیرد تا ایمن سازی بیشتری برابر این بیماری ایجاد شود.

اکرمی با تاکید بر اینکه تمامی دانشگاه‌ها موظفند از اساتید و دانشجویان خود کارت واکسن بخواهند، گفت: تمامی معلمان نیز برای ورود به کلاس باید کارت واکسن ارائه کنند.

وی ادامه داد: تمامی اصناف، رانندگان تاکسی و اتوبوس نیز موظفند ظرف ۲ هفته کارت واکسن خود را روی شیشه محل کار خود یا روی شیشه خودرو بچسبانند تا مردم و بازرسان بتوانند از تزریق واکسن این قشر از جامعه که با عموم مردم در ارتباطند مطمئن شوند. عدم الصاق کارت واکسن این افراد به معنای عدم تزریق واکسن بوده و برخورد لازم با آنان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ملی و استانی، عنوان کرد: در آمار کشوری سطح رعایت‌ها به ۴۷ درصد و کمتر از نصف رسیده است که بسیار نگران کننده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی در پایان بیان کرد؛ به منظور تسریع واکسیناسیون در شهرهای بزرگ از جمله اراک نیاز است تا مراکزی از ابتدای صبح تا ۱۸ عصر به صورت یکسره تزریق واکسن را انجام دهند.

کد خبر 5356344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha