۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹

رئیس هیئت فوتبال آبادان:

مسابقات فوتبال رده‌های سنی باشگاه‌های آبادان برگزار می‌شود

مسابقات فوتبال رده‌های سنی باشگاه‌های آبادان برگزار می‌شود

آبادان- رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: ثبت نام از تیم‌های باشگاهی آبادان در رده‌های مختلف سنی به منظور شرکت در مسابقات تعیین تیم برتر برای حضور در مسابقات استانی آغاز شد.

مظفر شاملی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعطیلی هرگونه فعالیت ورزشی در دو سال گذشته به دلیل شرایط ناشی از اپیدمی کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط یاد شده، اقدام به دعوت از تیم‌های باشگاهی آبادان به منظور ثبت قرارداد برای حضور در مسابقات بین باشگاهی و تعیین تیم برتر در رده‌های سنی ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ برای شرکت در مسابقات سال آینده استان خوزستان کردیم.

رئیس هیئت فوتبال آبادان افزود: ۱۶ تیم از ۲۰ تیم حاضر در جلسه قرعه کشی و هماهنگی برگزاری این مسابقات، آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۲ تیم فوتبال در رده‌های مختلف در آبادان تصریح کرد: از امسال مسابقات به صورت رده به رده و متوالی انجام می‌شود و ما پیرو مقررات و دستورالعمل صادره از سوی فدراسیون و سازمان لیگ نیز کارها را انجام می‌دهیم.

رئیس هیئت فوتبال آبادان یادآور شد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات در تعامل با باشگاه‌داران انجام شد.

وی با بیان اینکه مهلت تهیه اسناد، مدارک و قرارداد بازیکنان با باشگاه (رده ۱۵ سال) تا سوم آذرماه امسال تعیین شده گفت: آغاز بازی‌ها به احتمال زیاد از دهم و یا پانزدهم آذرماه امسال خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال آبادان عنوان کرد: تاکنون ۶ باشگاه مدارک مورد نیاز را به ما ارائه کرده‌اند و روند دریافت مدارک تا سوم آذرماه ادامه دارد؛ همچنین در ماه‌های بعد به ترتیب مدارک مربوط به ۱۶ ساله‌ها و ۱۷ ساله‌ها دریافت می‌شود.

شاملی با بیان اینکه این مسابقات برای استعدادیابی و رشد بازیکنان و ارزیابی کارکرد باشگاه‌ها برگزار می‌شود، گفت: تیم‌های قهرمان در رده‌های سنی مختلف سال آینده در مسابقات استانی شرکت می‌کنند.

کد خبر 5358130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha