۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

مسئول فضای مجازی سپاه کربلا مطرح کرد؛

اجرای طرح شبکه سازی فعالان فضای مجازی در مازندران

اجرای طرح شبکه سازی فعالان فضای مجازی در مازندران

بابل- مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلا با اشاره به اینکه شبکه سازی فعالان فضای مجازی بسیج از سه سال قبل در استان شروع شد، گفت: این فعالان در بخش های مختلف سازماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نوری عصر دوشنبه در نخستین دوره توانمند سازی فعالان مجازی در شهرستان بابل ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروز دیگر نمی‌توان با نسخه حذف فضای مجازی را توقع داشت و نباید حضور و نقش آن را در زندگی نادیده گرفت.

وی افزود: توسعه کاربست فناوری‌های فرهنگی، جریان‌شناسی و جریان‌سازی فرهنگی، تولید و نشر محتواهای ارزشی و انقلابی، توسعه پلتفرم‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، اعتلای الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی نیازمند کار کردن در این حوزه‌ها است.

مسئول فضای مجازی سپاه عنوان کرد: شبکه سازی فعالان فضای مجازی بسیج از سه سال پیش در استان شروع شد و در این مدت فعالان بسیجی در فضای مجازی در لایه‌های تولید محتوا، سواد رسانه، پایش و تحلیل بررسی اطلاعات، موضوعات فنی و زیرساختی سازماندهی شدند.

وی ادامه داد: نخبگان حوزه فضای مجازی و تولید محتوا را باید شناسایی کنیم تا به صورت هدفمند و با برنامه هوشمند بتوانند آنچه که در حوزه مصادیق ناهنجاری بوده به آن بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از دلایل اصلی این موضوع که آسیب‌ها و معضلات فضای مجازی بیشتر به چشم می‌آید این است که نتوانستیم فضای مجازی را در داخل کشور مدیریت کنیم.

کد خبر 5358261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha