۴ آذر ۱۴۰۰، ۸:۱۹

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان:

ثبت نام ۴۰ هزار گیلانی در طرح جهش ملی مسکن/ مهلت تمدید شد

ثبت نام ۴۰ هزار گیلانی در طرح جهش ملی مسکن/ مهلت تمدید شد

رشت- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در طرح جهش ملی مسکن تا ۱۵ آذر ماه، گفت: ۴۰ هزار گیلانی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کشاورز شامگاه چهارشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به روند ثبت نامه از متقاضیان طرح جهش مسکن، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این طرح تا ۱۵ آذر ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۴۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند، گفت: در مقایسه با طرح اقدام ملی و در پنج مرحله از متقاضیان ثبت نام شد شاهد رشد سه برابری تعداد ثبت نام کنندگان در استان گیلان هستیم.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه متقاضیان می‌تواند به سامانه saman.mrud.ir مراجعه و ثبت نام کنند، افزود: متقاضیان باید مدارک شناسنامه‌ای و ملکی خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین اولویت راه و شهرسازی تأمین زمین برای تعدادی از متقاضیان است، اضافه کرد: تاکنون برای ۱۹ شهر استان گیلان که سامانه ثبت نام برای آنها بازگشایی شده زمین مناسب برای ساحت ۱۱ هزار واحد تأمین کنیم.

کشاورز ادامه داد: همزمان با انتخاب مشاور ذیصلاح طرح‌های معماری و سازه اقدام شده و طی ۱۰ روز آینده فرآیند مناقصه و فراخوان برای انتخاب پیمانکار انجام می‌شود تا بتواند ظرف مدت ۲۴ ماه سازه‌های مورد نظر این طرح ساخته و تحویل متقاضیان دهیم.

کد خبر 5360313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha