۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲

رئیس سازمان اورژانس کشور:

خرید یک‌هزار دستگاه موتورلانس در دستور کار/ مشکل اعتباری رفع شود

خرید یک‌هزار دستگاه موتورلانس در دستور کار/ مشکل اعتباری رفع شود

سمنان- رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه خرید یک هزار دستگاه موتورلانس در دستور کار است، گفت: امیدواریم با رفع مشکل اعتباری این موضوع محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر به سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به وجود بافت‌های فرسوده و گذرگاه‌های تنگ و باریک گاهی امکان امداد رسانی با چالش‌های بی شماری مواجه است، ابراز داشت: وجود موتورلانس می‌تواند در شهرهای پر ترافیک به حل این موضوع کمک کند.

وی ضمن بیان اینکه طی سه سال گذشته تلاش‌ها برای خرید موتورلانس بی‌نتیجه بوده است، افزود: به علت وجود مشکلات اعتباری این موضوع تاکنون محقق نشده است.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه خرید یک سوم از یک‌هزار دستگاه موتورلانس می‌توانست کمک مؤثری در تسریع خدمت رسانی به مردم باشد، ابراز داشت: این امر می‌توانست پایگاه‌های اورژانس کشور را نوسازی کند که متأسفانه طی سال‌های اخیر انجام نشده است.

میعادفر با بیان اینکه انتظار می‌رود طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با دولت و مجلس این مشکل اعتباری برطرف شود، تصریح کرد: اختصاص بودجه‌ای به این منظور برای سال آتی نیز می‌تواند به خرید هر چه زودتر موتورلانس کمک شایانی کند.

وی افزود: اورژانس هوایی نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای استان‌ها در دست اقدام قرار دارد لذا برای ۷۰ نقطه این برنامه ارائه شده که امیدواریم به زودی محقق شود.

کد خبر 5360634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha