۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴

استاندار سمنان:

توجه به فرهنگ بسیجی رمز موفقیت در تمام امور است

توجه به فرهنگ بسیجی رمز موفقیت در تمام امور است

دامغان- استاندار سمنان با بیان اینکه توجه به فرهنگ بسیجی رمز موفقیت در تمام امور است، گفت: هر پیشرفتی که امروز در کشور وجود دارد مرهون فرهنگ بسیجی حاکم بر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی در سخنرانی بین خطبه‌های نمازجمعه دیباج به میزبانی مصلای این شهر همزمان با ظهر آدینه با بیان اینکه توجه به فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج، کلید و رمز موفقیت در تمامی حوزه‌ها و امور است که باید به صورت ویژه آن را مَد نظر قرار داد، تاکید کرد: باید تفکر بسیجی همانطور که در دنیا رسوخ کرده به نسل‌های آتی انقلاب هم منتقل شود.

وی افزود: اگر امروز در حوزه‌های پزشکی، هوا و فضا، زیرساخت‌ها، عمرانی و سایر موارد در کشور به موفقیت دست یافتیم و رتبه‌های شاخص را کسب کردیم، به دلیل حاکم بودن فرهنگ بسیجی در این حوزه‌ها بوده و رمز موفقیت ما گام برداشتن در این مسیر است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز باید بتوانیم با فرهنگ و منش ایثار و شهادت، همواره ادامه دهنده راه شهدا باشیم، ابراز کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، باید با فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت به پیش برویم و به پیروزی دست یافته و روزنه‌های امید بیشتری را مردم عزیز مشاهده خواهند کرد.

هاشمی به سفر خود به شهرستان دامغان نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای صبح امروز با برخی مدیران کل در شهر دیباج حضور یافته و بازدیدهای متعددی از موارد و مباحث مطرح شده صورت گرفت و طی نشستی در محل شهرداری، موارد بررسی و ۱۷ مصوبه در راستای رسیدگی به این موضوعات در حوزه‌های گردشگری، راه، کشاورزی و مسکن و … در نظر گرفته شد.

کد خبر 5361128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha