۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران:

هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در مازندران تشکیل شد

هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در مازندران تشکیل شد

بابل- سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران از تشکیل هیئت اندیشه ورز قرآنی با حضور ۱۵ بانو در استان خبر داد و گفت: هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در همه شهرهای استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمت الله محمدحسن نژاد با بیان اینکه هیئت اندیشه ورز قرآنی به مدت یکسال تشکیل شد، خاطرنشان کرد: این هیئت با هدف اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه بانوان و توسعه طرح وهای ویژه در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی به مدت یکسال متشکل از ۱۵ نفر بانوان فعال قرآن در این استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در همایش سراسری رؤسای اندیشه ورز بانوان قرآنی که در مشهد برگزار شد، مجموعه هیئت مازندرانی با عملکرد خوب یکساله توانست رتبه برتر را دربین سراسر کشور کسب کند.

این مسئول قرآنی استانی در ادامه به نحوه انتخاب و عناوین ارزیابی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: راه اندازی هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در کلیه شهرهای استان، فعالیت‌های حوزه مجازی، برگزاری دوره‌های تربیت مربی آموزش خانواده، همایش بانوان قرآنی در همه شهرها، کارگاه آموزش سبک زندگی قرآنی در شهرهای استان و… از جمله محورهای ارزیابی این همایش بوده است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های فعالان، مدیران و مربیان قرآنی شهرهای استان افزود: در این همایش از خانم حسن زاده رئیس هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی مازندران تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5362708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha