۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶

طی طرح ارتقا امنیت اجتماعی؛

۱۰ نفر از اراذل و اوباش اسلامشهر دستگیر شدند

۱۰ نفر از اراذل و اوباش اسلامشهر دستگیر شدند

اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس اجازه قدرت نمائی و عربده کشی به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی آقا کارخانه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از پاتک پلیس به مخلان نظم و امنیت عمومی در اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: برابر مطالبات عمومی شهروندان و حسب وظیفه قانونی پلیس در برقراری نظم و امنیت، طرح برخورد جدی با افراد هنجارشکن و اراذل و اوباش در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد تأمین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز با هماهنگی مقام قضائی اجرا شد و اراذل و اوباشی که به شرارت پرداخته و موجبات سلب آرامش از شهروندان عزیز شده بودند مورد شناسایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: در اجرای این طرح، ۱۰ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و۱۰ قبضه سلاح سرد کشف و اوباش دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کارخانه با اشاره به اینکه پلیس اجازه قدرت نمائی به اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان اسلامشهر با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برابر قانون و شدت لازم برخورد قاطعانه می‌کند و در این رابطه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات مؤثر و خوبی تاکنون انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، تحرکات و اقدامات اوباش گرانه، بلافاصله مراتب را طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا اقدام فوری در این زمینه انجام گیرد.

کد خبر 5364561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha