۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:

ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته است

 ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته است

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی ظهر روز چهارشنبه در اجلاسیه باشکوه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی سه شهید استان ایلام اظهار کرد: ما اثر مردمی کردن کنگره‌ها را دیدیم و امروز مردم صاحب این کار هستند.

وی عنوان کرد: این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته است، انگار همان دیروز است، شهدا آمده‌اند و همه شهر و دیار ما را شستشو داده‌اند.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: این روزها شهیدان والامقام شهر به شهر، دیار به دیار مردمان خون و شرف را دوباره برای ماندن پای انقلاب آماده می‌کنند.

سردار شاکرمی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در یک دهه به فضای شهیدانمان بپردازیم و جغرافیای عمل آنها را تشریح بکنیم، اما در کلیت، مرام و فرهنگ و سبک شهیدان قابل دیدن است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به دریچه‌های نورانی دفاع مقدس در ایلام ورود کردند، افزود: اگر بتوانیم ابعاد بیانات مقام معظم رهبری را در حوزه‌های مختلف عملی کنیم، ایلام مهد پایداری می‌شود.

سردار شاکرمی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به نقش آیت الله حیدری به عنوان یک شخصیت فاخر اشاره کردند و روزهای سخت و نقش عشایر، بمباران‌ها، جایگاه شهید رضایی نژاد و همه خوبی‌های ایلام را مورد توجه قرار دادند.

وی گفت: ای کاش می‌توانستیم تجلی مردم را در استقبال از شهیدانمان را در جای جای این استان را به تصویر بکشیم

کد خبر 5365426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha