۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان:

جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان گفت: جشنواره گوهر فاطمی به منظور تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقیه نصیری گفت: جشنواره گوهر فاطمی با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در رده‌های مختلف سپاه استان زنجان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره به منظور ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعدادها و توانایی آحاد جامعه مخاطب اعم از زنان و مردان که در حوزه عفاف و حجاب به شکل کاربردی و میدانی فعالیت می‌کنند، اجرا می‌شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان هدف از برگزاری این جشنواره را تبلیغ، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب بر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، ملی و انقلابی برشمرد و گفت: کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می‌توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

نصیری با اشاره به اینکه عناوین آثار شامل عکس، فیلم کوتاه، شعر، نقاشی، دل نوشته، سرود، تئاتر، موشن گرافی و طراحی گرافیک (استیکر، اینفوگرافی، طراحی پوستر) می‌باشد، خاطرنشان کرد: محورهای آثار تولیدی می‌تواند در یکی از زمینه‌های عفاف و حجاب در ۴ محور دانش و پژوهش، جهاد و ایثارگری، خلاقیت و نوآوری و فرهنگ و هنر باشد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ١٠ دی ماه سال جاری در پیام رسان ایتا و روبیکا به آدرس @gohare_fatemi و یا به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، سه راه امجدیه طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال کنند.

کد خبر 5368099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha