۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تقویت شاخص های فرهنگی راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است

تقویت شاخص های فرهنگی راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:برای مقابله ومبارزه جدی وبازدارنده دربرابر جنگ نرم دشمنان بایدباآسیب شناسی فرهنگی وبا تقویت شاخص های فرهنگی عمل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه ائمه جمعه منطقه ۲ استان در سی سخت افزود: اثرگذارترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان، سرمایه گذاری در رسانه‌های دیداری و شنیداری است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم دشمنان برای از پای درآوردن تفکر جامعه و فرهنگ دینی ما طراحی شده است، گفت: مسئله وحدت بخشی به جامعه، آگاهی بخشی و تقویت کرسی‌های آزاد اندیشی، نماز جمعه و جماعات، تقویت رسانه‌های مختلف گروهی و فضای مجازی نقش بسزایی در خنثی سازی جنگ نرم دارد.

هاشمی افزود: جنگ نرم دشمن، سنت‌ها، باورها و ارزش‌های ما را نشانه گرفته و دشمنان در تلاشند تا حلقه‌های فکری و فرهنگی ما را سست کرده و با عملیات روانی، نبرد رسانه‌ای و با پشتیبانی از نافرمانی مدنی، بحران سازی کنند.

وی اظهار داشت: ترویج روحیه یاس و ناامیدی به جای نشاط، بی تفاوت کردن نسل جوان، ایجاد آشوب و اختلاف با تبلیغات سیاه و شایع پراکنی و دامن زدن به مسائل سیاسی، مذهبی، قومی و اجتماعی از اهداف شوم استکبار از طریق جنگ نرم است و دشمنان استکباری با بمباران خبری و تبلیغی از طریق رسانه‌های مختلف و فضای مجازی در تلاشند تا در نظام دینی و سیاسی اجتماعی ما رخنه کرده و آسیب بزنند و تزلزل، بی ثباتی و یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد کنند.

هاشمی تصریح کرد: تلاش برای بحرانی سازی با ارائه اخبار نادرست، تحلیل‌های غلط و اغراق آمیز با اعتماد زدایی در جامعه از دیگر برنامه‌های جنگ نرم دشمنان است.

وی افزود: جنگ نرم و روانی علیه جامعه دینی ما از گستره و عملکرد وسیعی برخوردار بوده و دشمنان قسم خورده این آب و خاک که دست پلیدشان از منابع مختلف این مملکت کوتاه شد به دنبال این رفتند تا جامعه ما را به بن بست کشیده و زمینه‌ای را برای رسیدن به اهداف شوم خود ایجاد کنند.

کد خبر 5368219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha