۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

سهمیه مازندران برای ساخت مسکن ملی ۳۸ هزار واحد در سال است

سهمیه مازندران برای ساخت مسکن ملی ۳۸ هزار واحد در سال است

ساری- مدیرکل راه و شهرسازی مازندران سهمیه ساخت مسکن در قالب نهضت ملی را در ۳۸ هزار واحد در سال اعلام کرد.

سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سالانه ۳۸ هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در استان احداث می‌شود، افزود: از این میزان ۱۲ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری ساخته می‌شود.

وی از اعمال تخفیف و مشوق‌هایی در زمینه صدور پروانه و مجوز برای ساخت مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۶ هزار نفر برای ساخت مسکن ملی در استان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه افراد نخبه مجرد و دارای معلولیت بدون شرط سنی می‌توانند در طرح مسکن ملی ثبت نام داشته باشند، افزود: سایر افراد مجرد قبل از تکمیل واحدهای مسکن ملی باید ازدواج کنند.

نظری آورده متقاضی و تسهیلات را در اجرای پروژه مسکن ملی مهم دانست و گفت: این درحالی که در حوزه مسکن مهر از نظر زیرساخت‌ها دارای مشکلاتی بودیم و تلاش می‌شود در مسکن ملی آن را شاهد نباشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه خدمات شهری مورد نیاز در اراضی مسکن ملی وجود دارد، گفت: آورده اولیه مسکن ملی ۴۰ میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات است.

وی قیمت متوسط مسکن ملی را متری چهار تا چهار و نیم میلیون تومان بیان کرد و گفت: در استان مازندران با پیگیری‌های صورت گرفته، اراضی مورد نیاز برای اجرای مسکن ملی تخصیص یافته است.

کد خبر 5370704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha