۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۷

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

بدشانسی با ما یار بود / نفتی‌ها بدن‌سازی ندارند

بدشانسی با ما یار بود / نفتی‌ها بدن‌سازی ندارند

مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه مقابل ذوب آهن هر سه هافبک خود را در جریان بازی از دست دادیم، گفت: مقابل ذوب آهن از روی بدشانسی نتوانستیم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند عصر امروز جمعه پس از تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن با بیان اینکه بازی جذاب و تماشاگرپسندی از هر ۲ تیم ارائه شد، گفت: توپ ما به تیرک خورد اما فکر می‌کنم از روی بدشانسی نتوانستیم پیروز شویم.

وی گفت: تیمی که بدن‌سازی نداشته باشد در هر مسابقه ۶ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت و امروز نیز هر سه هافبک خود را در جریان بازی از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه ما چیزی به نام بازی دوستانه و بدن‌سازی نداشتیم، اظهار کرد: مشکل دوم زمین است که نمی‌توانیم تمرینات خوبی را داشته باشیم.

کمالوند گفت: از مسئولین تشکر می‌کنیم که هر کاری توانستند، انجام دادند و این مشکلات هم باید در آینده حل شود.

وی در خصوص داوری بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: خورشیدی می‌توانست روی یک صحنه برای ما پنالتی بگیرد به هر حال امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بیش از این از داوری متضرر نشویم.

بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی یک بر یک در مسجدسلیمان به پایان رسید.

کد خبر 5372308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha