۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۹

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

۷۵۰ سری جهیزیه میان مددجویان کمیته امداد بوشهر توزیع شد

۷۵۰ سری جهیزیه میان مددجویان کمیته امداد بوشهر توزیع شد

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت:۷۵۰ سری جهیزیه میان مددجویان کمیته امداد بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا میری عصر سه‌شنبه در مراسم توزیع جهیزیه میان نوعروسان مددجو در بوشهر اظهار داشت: تشویق جوانان به ازدواج به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف خود گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر، یکی از بخش‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد و با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده است.

میری تصریح کرد: طرح تهیه و توزیع جهیزیه با مشارکت حامیان و خیران به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی برای کمک به خانوارهای نیازمند اجرا می‌شود، که تهیه و توزیع تعداد ۵۰۰ فقره جهیزیه دیگر تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل خانواده خاطرنشان کرد: در همین راستا ۷۵۰ سری جهیزیه از ابتدای سال تا کنون میان نوعروسان توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: این تعداد جهیزیه به ارزش هشت میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است که از محل اعتبارات کمیته امداد، و هم افزایی و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

میری خاطر نشان کرد: این جهیزیه‌ها شامل کالاهای اساسی و مورد نیاز زندگی از قبیل یخچال، فرش، پتو اجاق گاز، سرویس آشپزخانه، لباسشویی و جارو برقی است.

کد خبر 5375684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha