۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آغاز دومین رویداد تولید محتوا در خراسان شمالی

آغاز دومین رویداد تولید محتوا در خراسان شمالی

بجنورد- مسئول سازمان سراج خراسان شمالی با اشاره به آغاز دومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی در استان، گفت: دانش آموزان در این رویداد ایده های خود را به یک محصول نهایی تبدیل می‌کنند.

اسماعیل کفاشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی جشنواره امید به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز خراسان شمالی از امروز آغاز شد.

مسئول سازمان سراج خراسان شمالی ادامه داد: این رویداد که ویژه پسران دانش آموز است در محل امامزاده سید عباس بجنورد برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای این رویداد، فرهنگ وقف و آثار آن در جامعه، شناخت امامزادگان و بقاع متبرکه، شناخت مکتب شهید سلیمانی، خلاقیت در آموزش آنلاین و سامانه شاد و انفاق و آثار آن در جامعه است و مسابقه در قالب‌های پوستر و اینفوگرافیک، موشن گرافی و انیمیشن، اپلیکیشن و کتاب تعاملی و تولید بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

کفاشی گفت: در این رویداد دانش آموزان ایده‌های خود را مطرح می‌کند که اگر ایده‌ها ناپخته باشد، تکمیل می‌شود تا به سرانجام لازم برسد.

مسئول سازمان سراج خراسان شمالی در انتها بیان داشت: این آموزش‌ها به دو بخش اشتراکی و تیمی تقسیم می‌شوند؛ بعد از آن طبق ایده‌هایی که خود دانش آموزان انتخاب کرده‌اند، نتیجه ایده‌ها به یک محصول ختم می‌شود تا در روز آخر رویداد و اختتامیه بتوانیم محصولات دانش آموزان را داوری کنیم.

کد خبر 5376610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha