۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷

دبیر فدراسیون جودو خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های کشور برای استفاده از ظرفیت جودو

انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های کشور برای استفاده از ظرفیت جودو

اهواز- دبیر فدراسیون جودو گفت: با دانشگاه‌های کشور تفاهم‌نامه‌ای برای استفاده از ظرفیت رشته جودو و جودوکاران منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه کعبی زاده پیش از ظهر امروز جمعه در حاشیه کارگاه دانش افزایی مربیان جودو خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی سابقه ورزشی خوزستان در همه رشته‌ها به ویژه رزمی و به خصوص جودو یک تاریخچه طلایی دارد.

وی با اشاره به فعالیت مربیان قهرمان پرور خوب در خوزستان افزود: در دو سال اخیر شیوع ویروس کرونا به ورزش همه نقاط کشور از جمله خوزستان آسیب زد اما دوباره این استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

دبیر فدراسیون جودو ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی آموزشی که هیأت جودو خوزستان در دستور کار دارد و حمایت فدراسیون جودو مجدداً شاهد رشد و شکوفایی این رشته المپیکی در استان باشیم.

کعبی عنوان کرد: مربیانی که امروز در این دوره شرکت کردند، عاشقانه رشته خود را دوست دارند و فدراسیون هم برنامه بلندمدتی را برای تربیت مربیان قهرمان پرور دارد.

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه‌های مختلف برای استفاده از ظرفیت‌های علمی آنها منعقد کردیم؛ فدراسیون این آمادگی را دارد تا مربیان خوب را برای برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی و ارتقای دانش مربیان خوزستانی به این استان اعزام کند.

دبیر فدراسیون جودو با تاکید بر اینکه فدراسیون بر برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه در خوزستان حمایت می‌کند، افزود: امیدوارم با برگزاری این دوره‌ها مربیانی که با عشق این رشته را آموزش می‌دهند، نخبگان آتی پرورش و از خوزستان به المپیک اعزام کنند.

کعبی گفت: شنبه نیز با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان خوزستان جلسه و نیازهایی این هیأت را از طریق رئیس و دبیر استانی منتقل می‌کنیم تا حمایت‌های لازم در این زمینه انجام شود.

کد خبر 5377544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha