۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۹

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

مکتب شهید سلیمانی نهادینه شود

مکتب شهید سلیمانی نهادینه شود

بوشهر- نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انسانی عارف، عالم، صاحب اخلاق، خدمت گزار به مردم بود و باید برای این شهید یک مکتب قائل باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر شنبه در حاشیه برنامه «کاروان هنری روایت حبیب» به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: شخصیت والامقام و بارز اسطوره مقاومت و ایثار سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» برگرفته از سرور و سالار و شهیدان حضرت عبدالله الحسین (ع) بوده و از جامعیت منحصربه‌فرد برخوردار است.

نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در جمع هنرمندان متعهد و انقلابی استان خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک انسان عارف، عالم، صاحب اخلاق، خدمت گزار به مردم بود؛ که در اوج قدرت در میادین نبرد، اخلاق را با سربازان مراعات می‌کرد و از طریق دل، آن‌ها را هدایت و رهبری می‌کرد.

وی با اشاره به مردم‌دوستی و روحیه ساده زیستی شهید سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیری بود که درصحنه‌های داخلی و بین‌المللی، در سخت‌ترین صحنه‌ها از مظلوم‌ترین افراد دفاع می‌کرد و تلاش برای مردم و ارتقا فرهنگ ناب اسلام و انقلاب و آرمان‌های امام راحل از ویژگی‌های برجسته ایشان بود.

جمیری تصریح کرد: ابعاد پربار شخصیتی شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در حوزه احزاب و دسته‌بندی سیاسی نمی‌گنجد؛ وی انسانی زمینی باروح آسمانی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری کمترین پاداش مجاهدت‌های او پیوستن به یاران شهیدش بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: از دست‌اندرکاران کاروان هنری روایت حبیب که تلاش کردند در استان بوشهر این رویداد مهم و پربار هنری در راستای نام و یاد سرداران بزرگی چون شهید والامقام اجرا شود، کمال تشکر به عمل آید.

کد خبر 5378527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha