۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۵۶

استاندار سمنان:

استان سمنان ۲۶ هزار متقاضی مسکن دارد

استان سمنان ۲۶ هزار متقاضی مسکن دارد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۶ هزار نفر متقاضی دریافت مسکن در استان وجود دارد، گفت: در ۱۹ شهر استان زمین به صورت ۱۰۰ درصدی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه شنبه در نشست وضعیت طرح جهش مسکن در استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تا امروز بالغ بر ۲۶ هزار نفر متقاضی دریافت مسکن در استان، در سامانه ویژه قانون جهش تولید مسکن ثبت نام کردند، ابراز کرد: در ۱۹ شهر استان زمین به صورت ۱۰۰ درصدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تأمین شده است.

وی با بیان اینکه برای دو شهر باقیمانده نیز اقدامات در حال انجام است تا به هیچ عنوان دغدغه تأمین زمین در استان نداشته باشیم، افزود: اقدامات به جهت تسریع در تحقق اهداف قانون جهش تولید مسکن در استان به عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بررسی‌ها به منظور تعیین واجد شرایط بودن ثبت نام کنندگان در دست اقدام است که تا این لحظه از مجموع ۲۶ هزار نفر ثبت نام کنندگان، ۱۱ هزار و ۵۱۰ نفر دارای فرم سبز هستند، ابراز کرد: در اقدام بعدی، اطلاع رسانی به این افراد برای تکمیل و قطعی کردن ثبت نام خود با مراجعه به دفاتر پیشخوان از طریق پیامک طی زمانبندی مشخص و به صورت مرحله‌ای در حال انجام است.

هاشمی با بیان اینکه از سوی دفاتر پیشخوان سطح استان برای تکمیل پرونده و قطعی نمودن ثبت نام، تاکنون برای یک هزار و ۵۰۰ نفر پیامک مراجعه به دفاتر ارسال شده است، بیان کرد: طی جلساتی با دفاتر پیشخوان، به واسطه کرونا، پیش بینی‌ها به دلیل تسریع در امور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مراکز انجام شود.

وی افزود: پیگیری‌ها از مرکز برای رفع موارد و مسائل باقیمانده پیرامون اجرای قانون جهش تولید مسکن در خصوص نوع قرارداد واگذاری و قیمت ساخت به جهت تعیین تکلیف و تسریع در امور انجام خواهد شد.

کد خبر 5378818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha