۱ دی ۱۴۰۰، ۲:۳۵

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

ساخت مسیر ریلی دورود - خرم‌آباد تا پایان دولت سیزدهم

ساخت مسیر ریلی دورود - خرم‌آباد تا پایان دولت سیزدهم

خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قول داده شده که مسیر ریلی دورود - خرم‌آباد تا پایان دولت سیزدهم ساخته شود.

مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به سفر رئیس جمهور و برخی از وزرا به استان لرستان اظهار داشت: بنا بر این بوده که در این سفر، گره‌های بزرگ حوزه‌های انتخابیه و استان لرستان حل شوند.

وی یکی از مصوبات این سفر را پروژه راه آهن اعلام کرد و گفت: در این سفر قول داده شد که مسیر ریلی دورود - خرم آباد در این دولت ساخته شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین آزاد راه خرم آباد - اراک را یکی دیگر از این مصوبات برشمرد و گفت: قرار است که این آزاد راه نیز در این دولت افتتاح شود.

ویسکرمی عنوان کرد: با اجرای این پروژه، فاصله خرم آباد تا اراک ۱۳۵ کیلومتر به صورت آزاد راه خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح مسئله آب و تخصیص آب لرستان در سفر دولت به استان گفت: اصلی ترین مسئله لرستان در این سفر همین امر بود چرا که اجرای پروژه‌های سدسازی یکی از مطالبات مهم مردم استان است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بزرگترین سد لرستان، سد «معشوره» است گفت: ظرفیت این سد ۱.۵ میلیارد متر مکعب است.

ویسکرمی تاکید کرد: این سد می‌تواند پنج شهرستان لرستان را پوشش بدهد.

وی همچنین اختصاص ۲۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بیمارستانی «نیایش» را یکی دیگر از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان برشمرد و گفت: در بین ۳۰ استانی که در این رابطه درخواست داده بودند تنها استانی که مورد موافقت قرار گرفت، لرستان بود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قرار شده که این بیمارستان دو تا سه ساله ساخته شود.

کد خبر 5381333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha