استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

ضرورت تحول مبلمان شهری یاسوج/ انتخاب شهرداران بر بستر قانون باشد

ضرورت تحول مبلمان شهری یاسوج/ انتخاب شهرداران بر بستر قانون باشد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم، تحول در چهره شهر یاسوج و بهبود مبلمان شهری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده بعدازظهر شنبه در نشست تنفیذ شهردار یاسوج، افزود: بهبود مبلمان شهری و بستر سازی در زمینه ورودی‌های شهر یاسوج یک ضرورت است.

احمد زاده تصریح کرد: ورودی‌های شهر یاسوج از سمت جاده اصفهان «فرودگاه یاسوج» و مسیر شیراز و گچساران به سمت مرکز شهر، وضعیت مناسبی ندارد و باید ساماندهی شود.

وی بر حمایت مناسب و عملیاتی سازی مبلمان شهری در یاسوج به عنوان پیشانی استان تاکید و اظهار داشت: باید خدمات رسانی و بهبود ظرفیت‌های مختلف در بستر شهر را داشته باشیم.

ضرورت تحول مبلمان شهری یاسوج/ انتخاب شهرداران بر بستر قانون باشد

استاندار وصول مبلغ ۸٠ میلیارد تومانی مطالبات شهرداری از ادارات و بخش‌ها را یک فرصت مناسب برای تأمین بخشی از اعتبارات شهرداری برای رفع مشکلات دانست و گفت: درآمد شهرداری پاسخگوی نیازها و برنامه‌ها نیست.

احمد زاده همچنین بر حمایت از شهرداری و شورای شهر تاکید و بیان داشت: حمایت‌ها با هدف رفع مشکلات شهری و بهبود خدمات رسانی به مردم شکل می‌گیرد و انتخاب شهرداران نیز بر مدار قانون و با در نظر گرفتن ملاک‌های صلاحیت شخصی، عمومی و فنی انجام می‌شود.

وی با انتقاد از بهره برداری سیاسی برخی در مسئله شهرداران، اظهار داشت: باید مسیر انتخاب شهرداران از طریق روال قانونی انجام شود.

احمد زاده افزود: عده‌ای می‌خواهند مجموعه مدیریتی را زیر سوال ببرند و عده‌ای تریبون به دست در این رابطه اظهار نظرهایی می‌کنند و اگر فرد بدون تخصص به کار گرفته شود، هم بودجه و اعتبارات حیف و میل شده و هم خود فرد گرفتار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم نستهن مقدم با دریافت حکم تنفیذ به عنوان شهردار یاسوج معرفی شد.

کد خبر 5383884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha