معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۹ دی مظهر خلق حماسه اثر گذار مردمی بود

۹ دی مظهر خلق حماسه اثر گذار مردمی بود

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ دی مظهر خلق حماسه اثر گذار مردمی و یک حرکت بزرگ دشمن شناسی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مردم ما با این حرکت عنوان کردند که همواره وحدت، خود را با بصیرت و هوشیاری حفظ می‌کنند و این حماسه، بزرگترین حماسه بصیرت و مساله وحدت بخشی به جامعه بود.

وی با بیان اینکه در پرتو این حرکت عظیم و خودجوش مردمی، فتنه پیچیده دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی بی اثر شد، گفت: دشمن شناسی بزرگترین آموزه و حرکت ماندگار ۹ دی ۱۳۸۸ بود و باید به نسل جوان و نسل‌های بعدی بگوییم و منتقل کنیم که دلسوزان نظام و انقلاب و مردم، آتش چه فتنه بزرگی را با هوشیاری و درایت، خاموش و چه توطئه‌های شومی را خنثی ساختند.

هاشمی افزود: باید با واکاوی بخش‌های پنهان حماسه ۹ دی و عظمت کار این حرکت بزرگ و به عمق واقعه توجه داشت و قدر این حماسه مردمی را دانست.

وی تصریح کرد: باید عظمت این روز بزرگ گفته شود که هنگامی وفاداران به انقلاب، نظام و مردم آگاه ایران دریافتند کشور در مسیر فتنه قرار گرفته است، چگونه به پا خاستند و فتنه و فتنه گران و آنچه فراتر از یک آشوب بود را سرکوب کردند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: حماسه ۹ دی حرکت عظیم و خودجوش مردمی در جواب به طراحی توطئه بزرگ براندازی و هتک حرمت به ولایت و روز عاشورا و توهین به خیمه امام حسین (ع) از سوی دشمنان بود.

کد خبر 5387166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha