۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:

پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در کاشان

پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در کاشان

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین بساطی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تأمین سلامت شهروندان یک امر ضروری است، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده مبنی بر فعالیت یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در شهر کاشان مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متصدی این واحد دندانپزشکی بدون هیچ مدرک علمی و به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کرد، ابراز داشت: پس از اقدامات لازم این واحد دندانپزشکی با حکم مقام قضائی و نظارت کارشناسان مرکز بهداشت کاشان پلمب و از فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه پرونده فرد متخلف بعد از تنظیم به مراجع قانونی ارسال می‌شود، تصریح کرد: اینگونه مراکز بدون داشتن تخصص و مهارت لازم و عدم رعایت موازین بهداشتی ضمن دخالت غیرقانونی در امور درمان باعث شیوع بیماری‌های واگیردار، عفونی و مسری می‌شوند.

دستگیری و انهدام پاتوق مواد مخدر صنعتی در کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری و انهدام پاتوق مواد مخدر صنعتی در کاشان خبر داد و گفت: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه متهمان بیش از نیک کیلو مواد افیونی شیشه و هروئین کشف و ضبط شد.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه در ارتباط با این پرونده سه نفر دستگیر شد، افزود: پرونده این افراد پس از تشکیل تحویل مراجع قضائی شد.

ورود ماده مخدر جدیدی بنام تسبیح

وی با اشاره به خطرات مواد مخدر برای مردم به خصوص نسل جوان تاکید کرد: یک گونه جدید از مواد مخدر به نام «تسبیح» روانه بازار شده است که این ماده افیونی از دانه‌های گرد و با رشته‌هایی از جنس خود و به هم پیوسته درست شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ماده مخدر تسبیح را بسیار خطرناک دانست و یادآور شد: این ماده مخدر مخلوطی از آمفتامین و شیشه با دو یا سه اسید بسیار خطرناک است که به شکل تسبیح ساخته می‌شود.

کد خبر 5391340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha