۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸

امام جمعه شاهرود:

فضای مجازی ساماندهی شود/ ارتقای سواد رسانه‌ای

فضای مجازی ساماندهی شود/ ارتقای سواد رسانه‌ای

شاهرود- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه ساماندهی فضای مجازی یکی از بزرگترین دغدغه‌های کشور است، گفت: استفاده از شبکه ملی اطلاعات و ارتقای سواد رسانه‌ای ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه با بیان اینکه ساماندهی فضای مجازی یکی از بزرگترین دغدغه‌های کشور است، تاکید کرد: بارها و بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این فضا صحبت و هشدار داده‌اند.

وی با بیان اینکه اقدام ویژه مسئولان برای ساماندهی فضای مجازی مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم است، افزود: دشمنان از این فضاها و شبکه‌های اجتماعی مجازی برای ظلم مضاعف و بی منطق به ملت ایران استفاده می‌کند.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: برای پایان دادن به این ظلم به ملت ایران باید ارتقای سواد رسانه‌ای و همچنین شبکه ملی اطلاعات در دستور کار قرار گیرد.

امینی با بیان اینکه تقویت ارائه خدمات در بستر داخلی را دیگر راه مقابله با فشار مضاعف دشمنان در فضای مجازی بر ملت ایران اسلامی دانست و گفت: دولت و مجلس برای ساماندهی فضای مجازی اقدام عاجلی را صورت دهند.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه برای مقابله با فساد باید الزاماتی را مد نظر قرار داد، بیان کرد: تولید فکر و اندیشه عدالت طلبی یکی از این الزامات است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه ترویج گفتمان عدالت از جمله مهمترین نیازهای جامعه ما است، تاکید کرد: رعایت عدالت و انصاف از سوی مسئولان یکی از مواردی است که مردم را امیدوار می‌سازد.

امینی با بیان اینکه منزوی کردن فرد فاسد از نظام اداری و بیت‌المال در زمره ضرورت‌های عدالت طلبی در جامعه محسوب می‌شود، گفت: ارج نهادن به افرادی که عدالت را اجرا از جمله دیگر مواردی است که در مقابله با فساد باید به آن تاکید کرد.

کد خبر 5394202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha