۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۵۰

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل خبر داد؛

سازش پرونده مالی ۳۰۰ میلیارد ریالی در استان اردبیل

سازش پرونده مالی ۳۰۰ میلیارد ریالی در استان اردبیل

اردبیل - رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل از حل اختلاف و سازش پرونده مالی ۳۰۰ میلیارد ریالی در این شورا در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین علوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد حل و فصل اختلاف مالی ۳۰ میلیارد تومانی با تلاش اعضا و دبیران شعبه ۲۲ مصالحه اردبیل بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در پرونده‌ای با موضوع مطالبه وجه چک به مبلغ حدودی ۳۰۰ میلیارد ریال و با تلاش و پیگیری‌های اعضا و دبیران شعبه ۲۲ مصالحه شهرستان اردبیل بین طرفین سازش ایجاد گردید.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل افزود: خواهان حکم جلب خوانده را گرفته و بدهکار در حال روانه شدن به زندان بود که با وساطت و پیگیری شعبه ۲۲ شورای حل اختلاف از طلبکار چند ماهی فرصت گرفته شد تا خوانده مشکلات سر راه خود را رفع و مبلغ مورد نظر را در حضور اعضای شعبه پرداخت و پرونده به خیر و خوشی بسته شود.

علوی با اشاره به چنین اقدامات نیکو و خداپسندانه در اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل از دیرباز به عنوان دارالامان نامیده شده و امیدواریم مردم خداجوی این استان با به جای آوردن رسم امنیت و امان دادن به یکدیگر زمینه‌های بروز اختلاف و برخی خشونت‌های اجتماعی را در استان به حداقل برسانند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته شاهد چندین مورد بخشش، عفو و گذشت از قصاص در اردبیل بودیم، گفت: توسعه این روحیه ایثار در بین مردم اردبیل بسیار پسندیده است و انتظار می‌رود تا مردم ما هرچه بیشتر به فرهنگ صلح و سازش و گذشت روی آورند.

کد خبر 5395739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha