۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹

پنجره مهر؛

بی‌خانمان‌های اهر سامان نیافتند

بی‌خانمان‌های اهر سامان نیافتند

اهر- وضعیت بی‌خانمان‌های اهر مناسب نیست و بر خلاف وعده‌ها شهرداری اهر هزینه‌ سه ماه اسکان بی‌خانمان‌ها در کمپ را نپرداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ اولین گزارش ویدئویی از وضعیت زندگی بی‌خانمان‌های اهر در خبرگزاری مهر منتشر شد که واکنش‌های مختلفی از مسؤولان و مردم اهر را به همراه داشت. ساعتی بعد از انتشار این گزارش؛ رئیس بهزیستی اهر طی تماس تلفنی از جمع‌آوری بی‌خانمان‌ها از سطح شهر و ارجاع‌شان به کمپ ترک اعتیاد خبر داد و گفت: بنا به دستور فرماندار، شهرداری اهر متعهد به پرداخت هزینه‌های اسکان این افراد در کمپ شده است.

لیلی اکبرزاده، سامان‌دهی بی‌خانمان‌ها را وظیفه شهرداری و پلیس مبارزه با مواد مخدر دانست و گفته بود: «ما هم بر حسب تأکید فرماندار اهر به موضوع ورود کرده‌ایم و ایجاد گرم‌خانه در اهر را پیگیری خواهیم کرد».

پس از گذشت ۲۳۵ روز و حدود ۸ ماه، وضعیت بی‌خانمان‌های اهر را در این فیلم مشاهده می‌کنید. بر خلاف وعده‌ها، شهرداری اهر هزینه ۳ ماه اسکان بی‌خانمان‌ها در کمپ را نپرداخته و حالا ۷ نفر از بی‌خانمان‌ها در اتاقکی در پارک آتالار ساکن شده‌اند، اتاقی که فاقد سیستم گرمایشی، سرویس بهداشتی، حمام و… است.

کد خبر 5396125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha