۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰

فرمانده انتظامی بهارستان:

۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در بهارستان کشف شده است

۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در بهارستان کشف شده است

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از کشف ۸۰۰ کیلوگرم انواع مخدر طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص ۹۲۹ قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و ۲۵۴ کیلو شیشه کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی افزایش پیدا کرده است، اظها ر داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۸۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی افزود: طی کشف ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر بیش از ۹۰۰ نفر خرده فروش و ۲۹ قاچاقچی دستگیر و در این میان ۲۵۴ کیلو شیشه کشف شده است.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه در موضوع مواد مخدر متأسفانه با انجام اقدامات کنترلی که در سطح کشور در مقابله با عرضه و ترانزیت مواد مخدر انجام می‌شود قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور ادامه دارد گفت: در این خصوص پلیس سرسختانه پای کار ایستاده و هیچ گونه مماشاتی نخواهد داشت.

علیزاده عنوان داشت: طبق برنامه ریزی ها و با تمهیدات ویژه‌ای که اندیشیده شده امیدواریم اقدام برجسته‌ای در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام شود و بتوانیم به میزان قابل توجهی عرصه را برای آنهایی که امنیت و سلامت جامعه را تهدید می‌کنند، ناامن کرده و از ورود مواد مخدر پیشگیری کنیم.

کد خبر 5398378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha