۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۱۲

تاکید وزیردادگستری بر پیگیری وضعیت معیشت کارکنان اداری قوه قضاییه

تاکید وزیردادگستری بر پیگیری وضعیت معیشت کارکنان اداری قوه قضاییه

وزیر دادگستری در نشستی صمیمی با تعدادی از کارکنان اداری قوه قضائیه دیدار و گفت‌وگو و بر پیگیری وضعیت معیشت کارکنان اداری قوه قضائیه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری صبح امروز در نشست صمیمانه با تعدادی از کارکنان اداری قوه قضائیه از چندین استان کشور که با هدف پیگیری وضعیت معیشت و افزایش حقوق کارکنان اداری قوه قضائیه برگزار شد، حاضران با صراحت، دغدغه‌ها و گله‌مندی‌های خود را درباره وضعیت معیشتی همه همکاران، مخصوصاً کادر اداری قوه قضائیه بیان کردند و ناراحتی خود از عدم تصویب فوق‌العاده خاص را ابراز داشتند.

وزیر دادگستری نیز در این نشست تاکید کرد: همکاران اداری ما در قوه قضائیه از پرتلاش‌ترین و پاک‌دست‌ترین کارکنان جمهوری اسلامی و جزو کارکنانی هستند که کمترین دریافتی را دارند اما با عزت نفس و در نهایت سختی زندگی می‌کنند و بر ما مسئولان، وظیفه و تکلیف است که این مشکل را رفع کنیم.

رحیمی با اشاره به اینکه لایحه‌ای در خصوص تعادل بخشی و هم‌سان سازی حقوق برای شغل‌های مشابه در همه دستگاه‌های اجرایی در حال تدوین است، اظهار داشت: ریاست قوه قضائیه رفع مشکلات معیشتی کارکنان خدوم قوه قضائیه را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار داده و سایر مسئولان نیز از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 5398399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha