۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱

امام جمعه موقت شاهرود:

تحریم و مسدود کردن منابع اقتصادی جبهه حق سنت منافقان است

تحریم و مسدود کردن منابع اقتصادی جبهه حق سنت منافقان است

شاهرود -امام جمعه موقت شاهرود تحریم و مسدود کردن منابع مالی و اقتصادی جبهه حق را سنت منافقان دانست و گفت: این مهم از صدر اسلام در دستور کار دشمنان اسلام بوده و باید درباره آن هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید عبداللهیان در آخرین خطبه‌های نمازجمعه دیماه ۱۴۰۰ شاهرود به میزبانی حسینیه اعظم مدرسه قلعه با اشاره به عداوت دشمنان، تاکید کرد: تحریم و مسدود کردن منابع مالی و اقتصادی جبهه حق، سنت منافقان است.

وی با بیان اینکه این شیوه دشمنان از صدر اسلام تاکنون وجود داشته، کما اینکه در دشت کربلا هم منافقان و دشمنان آب را بر امام حسین (ع) و یارانشان بستند تا حامیان امام یکی یکی کم شوند و از اطراف او کنار بروند، گفت: این دقیقاً همان کاری است که امروز هم دشمنان ما در قبال انقلاب اسلامی صورت می‌دهند و می‌بایست در قبال آن هوشیار بود.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به جنگ روایت‌ها و تحریف‌ها برای جداسازی جوانان از انقلاب اسلامی، توضیح داد: امروز شاهد هستیم که به خصوص در فضای مجازی معاندان قصد دارند تا با تقطیع کلیپ‌ها و سخنان موضوعات را به نحوی القا کنند که خود می‌خواهند نه آنچه که در واقعیت رقم خورده است.

عبداللهیان با اشاره به اهمیت جهاد تبیینی که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، افزود: امروز دشمنان به نوعی روایت‌گری می‌کنند که از ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی فقط تهدید و محرومیت و عقب افتادگی القا شود در نتیجه رسالت فعالان فرهنگی ما در این برهه حساس است.

وی با بیان اینکه باید در مقابله با این تهدیدات، روایت واقعیات را در دستور کار قرار دهیم تا نسل امروز گمراه نشود، گفت: دشمنان امروز دلسردی مردم را می‌خواهند و در نتیجه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد لیکن اگر روایت صحیح را انجام ندهیم، در فضای مجازی به نوعی تاریکی ایجاد کرده‌ایم که موجب دلسردی سرمایه‌های اجتماعی انقلاب می‌شود. پ و این همان است که دشمنان در پی آن هستند.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به ضرورت سواد رسانه‌ای و قدرت تحلیل از سوی مردم و مخاطبان رسانه‌های مجازی، تاکید کرد: دارا بودن قدرت تحلیل در بین جامعه اسلامی یا همان بصیرت و تمیز درست از غلط یکی از مهمترین نیازهای امروز است.

عبداللهیان با بیان اینکه بصیرت یعنی انسان بتواند طراحی پشت صحنه شیطان را بفهمد که این فقط با دانش علوم سیاسی به دست نمی‌آید بلکه باید مبانی اسلامی و سیاست‌ورزی اسلامی را نیز بفهمد، گفت: فعالان فرهنگی نیز باید به روشنگری در این راه کمک کنند.

کد خبر 5399422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha