۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹

معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مردمی بودن ویژگی انقلاب است/ دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود

مردمی بودن ویژگی انقلاب است/ دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود

شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردمی بودن ویژگی بارز انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان دستاوردهای انقلاب را در جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی در ظهر شنبه در جلسه ستاد دهه فجر با بیان اینکه ایام مبارک فجر یادآور ایثار از خودگذشتگی و فداکاری است، اظهار کرد: ملت ایران با رهبری امام (ره) در شکست حکومت پایه‌گذار ظلم و ستم در سال ۵۷ خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه عواملی همچون دین و دینداری، ولایت و ولایتمداری، رهبری امام (ره) و حضور منسجم مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: برای تداوم انقلاب باید همچون گذشته از این عوامل استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبری در رأس هرم انقلاب است، تصریح کرد: باید فرصت دهه فجر برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام (ره) در جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان استفاده کرد.

مسئولان دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کنند

مردانی با اشاره به اینکه مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند، ادامه داد: با تلاش و کار جهادی باید در جهت رفع محرومیت استان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی اقدامات مؤثری در راستای توسعه زیر ساخت‌ها انجام گرفته است، گفت: مسئولان باید دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از روزهای نخست زیر فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن بوده است، مطرح کرد: با وجود این تحریم‌ها انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار ملی و بین المللی است.

با وحدت باید از انقلاب صیانت کرد

مردانی به موفقیت‌های علمی، پزشکی، مهندسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: دشمن همیشه با انقلاب در حال دشمنی بوده است که وظیفه ما تبیین و بیان دشمنی استکبار جهانی سرکردگی آمریکا و سلطنت طلبان به جامعه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور و حمایت مردم همچون کوه ایستاده است، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب راه توسعه و پیشرفت نشان داده شده است که این مهم باید تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: برای مقابله با هجمه بدخواهان انقلاب باید نشاط، شادی و امیدآفرینی در بین مردم افزایش یابد.

مردانی با بیان اینکه با وحدت می‌توان از انقلاب صیانت کرد، گفت: مراسم ایام الله دهه فجر باید با محوریت مردم در استان برگزار شود.

کد خبر 5400244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha