۲۶ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۳

فرمانده سپاه خراسان شمالی خبر داد؛

اعزام ۲ هزار نفر به راهیان نور از خراسان شمالی

اعزام ۲ هزار نفر به راهیان نور از خراسان شمالی

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی از اعزام حدود ۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: این سفر تحت پروتکل های بهداشتی خاصی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی صبح یک شنبه در ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیش بینی شده طی سال جاری حدود ۲ هزار نفر تحت عنوان اردوی راهیان نور به مناطق ۸ سال دفاع مقدس اعزام شوند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا این سفرها تعطیل شد اما با بهبود شرایط و با اعمال پروتکل‌های خاص این سفرهای معنوی باری دیگر رونق خواهد گرفت.

وی افزود: البته بخشی از فعالیت همچنان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

فرجی در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین دفاع مقدس و روحیات مجاهدان، گفت: دشمن به دنبال ناامیدی مردم است و در این شرایط بیان الگوهای موفق جنگ تحمیلی می‌تواند باعث افزایش امید جوانان و نوجوانان شود.

فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: دشمن یک جنگ تبلیغاتی و ادراکی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته و در این جنگ برنامه‌هایی همچون راهیان نور می‌تواند توطئه دشمنان را خنثی کند.

وی در پایان گفت: مسئولان در قبال خون شهدا وظیفه دارند لذا با تبیین آرمان آن‌ها می‌توانند وظیفه خود را تا حدی انجام دهند.

کد خبر 5400740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha