۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲

فرمانده انتظامی اسلامشهر خبر داد؛

انهدام دو باند سارقان سریالی منازل اسلامشهر/۷ نفر دستگیر شدند

انهدام دو باند سارقان سریالی منازل اسلامشهر/۷ نفر دستگیر شدند

اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از انهدام دو باندی که اعضایش اقدام به سرقت از ۱۵ خانه در این شهرستان کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی آقا کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مدتی قبل یکی از واحدهای عملیاتی فعال در اسلامشهر با یک دستگاه خودروی سرقتی مواجه شد، که دو گروه سه و چهار نفره با استفاده از آن اقدام به سرقت منازل می‌کردند.

وی با اشاره به اعتراف اعضا این گروه به ۱۵ فقره سرقت در سطح اسلامشهر ادامه داد: سارقان با شناسایی منازل ویلایی و تک واحده، با استفاده از دیلم قفل را تخریب و در کمتر از ۱۰ دقیقه تمامی لوازم قیمتی منازل را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر با بیان اینکه استفاده از نگهبان محله تأثیر بسزایی در کاهش سرقت از منازل خواهد بود، گفت: استفاده زا نگهبان محله در شورای تأمین اسلامشهر نیز مطرح شده است.‌

کارخانه با اشاره به تأثیر اجرای این طرح در کاهش سرقت از منازل گفت: تا امروز از این دو باند سرقت دو دستگاه خودرو و حدود یک میلیارد تومان لوازم خانگی کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد که سابقه دار نیز بودند در جریان بازجویی‌های انجام شده به تشکیل باند و سرقت از دستکم ۱۵ باب منزل مسکونی در اسلامشهر اعتراف کردند، در همین راستا نیز برای این افرادپرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند، همچنین تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌ها و جرایم ارتکابی از سوی این افراد ادامه دارد.

کد خبر 5403167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha