۲۸ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۴۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

توزیع برنج در لرستان تا پایان سال به ۱۰ هزار تن می‌رسد

توزیع برنج در لرستان تا پایان سال به ۱۰ هزار تن می‌رسد

خرم‌آباد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: میزان توزیع برنج در این استان تا پایان امسال به ۱۰ هزار تن خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار حسنی مقدم روز سه شنبه در بازدید از وضعیت انبارهای ذخیره کالا لرستان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون هفت هزار تن برنج و پنج هزار تن شکر توزیع شده است و در حال حاضر نیز چهار هزار تن برنج و هزار تن شکر در انبارهای استان ذخیره شده است که به تدریج تا پایان سال توزیع می‌شود.

وی به وضع انبارهای ذخیره کالاهای اساسی استان اشاره کرد و گفت: انبارهای ذخیره سازی کالاهای اساسی استان از جمله برنج و شکر وضع مناسبی دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه حدود چهار هزار تن برنج و بالغ بر هزار تن شکر سهمیه استان است، افزود: به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت این میزان برنج و شکر به تدریج در اختیار مباشران برای توزیع قرار داده می‌شود.

حسنی مقدم بیان کرد: توزیع کالاهای اساسی بر اساس سامانه هوشمند انجام می‌شود تا علاوه بر نظارت دقیق‌تر کالاها به دست مصرف کننده واقعی برسد.

وی افزود: سه نوع برنج پاکستانی، هندی و تایلندی که وارداتی هستند به تدریج در بازار توزیع می‌شود، امیدواریم بازار پایان سال و شب عید از نوسانات قیمت کمتری برخوردار باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون هفت هزار تن برنج و پنج هزار تن شکر توزیع شده است، گفت: میزان توزیع برنج تا پایان سال به ۱۰ هزار تن می‌رسد.

کد خبر 5403390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha