۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

استاندار لرستان مطرح کرد؛

تأمین تسهیلات لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری در لرستان

تأمین تسهیلات لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری در لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان از قول معاون وزیر میراث فرهنگی برای تأمین تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حوزه گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی به عنوان یکی از نیروهای توانمند بومی در زمینه گردشگری و مدیر کل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری همراه بود، موضوعات مهمی در حوزه گردشگری استان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه ای که در لرستان وجود دارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: معرفی لرستان به عنوان یکی از ظرفیت‌های گردشگری کشور از مهم‌ترین محورهای گفتگو با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود که در این جلسه بر لزوم حمایت از بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت‌ها در استان برای جذب گردشگران تاکید شد.

استاندار لرستان در ادامه افزود: تأمین تسهیلات مورد نیاز برای به بهره برداری رساندن طرح‌های نیمه تمام حوزه گردشگری از دیگر موارد مطرح شده بود که نیازمند فراهم سازی زمینه مشارکت بانک‌ها برای ایجاد رونق در صنعت گردشگری استان است.

زیویار تصریح کرد: قول مساعد معاون گردشگری کشور در راستای اضافه کردن تسهیلات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۱ و افزایش اختیارات استان در خصوص صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از مهم‌ترین خروجی‌های جلسه امشب بود.

وی یادآور شد: ایجاد رونق در صنعت گردشگری از مهم‌ترین راهکارها برای توسعه و اشتغال زایی در استان است که مستلزم بهره گیری از ظرفیت‌ها، معرفی آنها و فراهم سازی شرایط برای حضور سرمایه گذاران و رونق گردشگری است که امیدواریم با همکاری و تلاش بی وقفه به این مهم دست یابیم.

استاندار لرستان تاکید کرد: با توجه به ارتباط مستقیم توسعه استان با فعال کردن حوزه گردشگری، بسیار مهم است که از ظرفیت نیروهای توانمند در رابطه با پویایی صنعت گردشگری در لرستان بهره ببریم و توسعه گردشگری استان به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5403810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha