۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱

استاندار سمنان:

سهم استان سمنان در بحث مسکن روستایی ۱۲۰۰ واحد است

 سهم استان سمنان در بحث مسکن روستایی ۱۲۰۰ واحد است

شاهرود- استاندار سمنان سهم استان در بحث مسکن روستایی را یک هزار و ۲۰۰ واحد ذکر کرد و گفت: این میزان سهمیه سبب شده تا رتبه اول کشور را در این خصوص دارا باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی جهش مسکن در استان سمنان با کلنگ زنی پروژه ۵۱۶ واحدی شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن واقع در لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود بیان کرد: دولت سیزدهم توجه جدی به مسکن خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز در استان سمنان یکی از تأکیدات رئیس جمهور مبنی بر ساخت مسکن‌برای مردم، اجرایی و محقق می‌شود.، افزود: طی فعالیت چهار ساله دولت سیزدهم بیش از ۳۰ هزار مسکن در استان سمنان در قالب طرح جهش تولید مسکن احداث خواهد شد.‌

استاندار سمنان گفت: سهم استان در بحث مسکن روستایی یک هزار و ۲۰۰ واحد است که این میزان سهمیه سبب شده تا استان سمنان رتبه اول کشور را در این خصوص دارا باشد.

هاشمی دومین تاکید دولت را مقوله تولید، اشتغال و همچنین فعال سازی واحدهای راکد عنوان کرد و توضیح داد: با اقدامات انجام شده در کمیته احیای واحدهای راکد استان ۲۷ مجموعه تولیدی و صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی زرهرن اهل شیروان، جمعی لشگر ۵۸ تکاور شاهرود بود که در سوریه شهید شد.

کد خبر 5404536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha