۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶

رئیس شورای شهر بوشهر:

یگان حفاظت شهرداری بوشهر تشکیل شود

یگان حفاظت شهرداری بوشهر تشکیل شود

بوشهر- رئیس شورای شهر بوشهر گفت: تشکیل یگان حفاظت شهرداری بندر بوشهر در راستای برخورد با تخلفات در حوزه شهری به ویژه ساخت و سازهای غیر مجاز ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پور کبگانی ظهر پنج شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر بیان کرد: ما در هیچ انتصابی در شهرداری دخالت نمی‌کنیم و وظیفه ما کار دیگر است اما برخی معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری آن چیزی که ما می‌خواهیم نیست، از این رو از شهردار درخواست دارم نشست‌هایی با آنها داشته باشد که همه بر اساس ایده و تفکری که هدف آن خدمت صادقانه به مردم است گام بردارند.

رئیس شورای شهر بوشهر در ادامه خواستار تفویض اختیار برخی وظایف معاونت‌ها و مدیران زیر مجموعه و رسیدگی شهردار به امور زیر ساختی و کلان در شهرداری شد و خاطر نشان کرد: انتظار داریم با برنامه ریزی که باید صورت گیرد از سال آینده بسیاری از فعالیت‌های پیمانکاری در شهرداری با تشکیل شرکت‌های زیر مجموعه برداشته شود.

وی گفت: با توجه به تشکیل یگان حفاظت در شهرداری‌های کشور و تجربیات خوب آنها در جهت برخورد با تخلفات شهری که مهمترین آن ساخت و سازهای غیر مجاز است این یگان حفاظت در شهرداری بوشهر تشکیل شود.

رئیس شورای شهر بوشهر یادآور شد: تعیین تکلیف کارخانه آسفالت شهرداری و راه اندازی کارگاه تولید مصالح، توجه جدی به مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی در کمیسیون ماده ۷۷، به روز رسانی اموال غیر منقول و منقول شهرداری هر شش ماه و ارائه گزارش آن به شورا از مواردی است که در دستور کار فوری شهرداری باید قرار گیرد.

پور کبگانی پیرامون انتشار مطلبی در رسانه‌ها پیرامون برخورد آقای شهردار و زندی نیا با تاکید بر اینکه شورا محل بحث، تبادل نظر و حتی دعوا است که همه آنها بر سر منافع مردم و شهر است تصریح کرد: این مباحث را ممکن است همه اعضا داشته باشند اما مسئله مهم این است که همه اعضا و شهردار دوست و برادر هستند و اگر بحثی می‌شود بر سر منافع مردم است.

وی گفت: شورا و شهرداری همدل در جهت توسعه شهر هستیم که بتوانیم اتفاقات خوبی برای این مردم رقم بزنیم.

کد خبر 5404773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha