۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۰۸

در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال؛

دشت سه امتیازی خیبری‌ها در حافظیه/ شاگردان ویسی دست پُر برگشتند

دشت سه امتیازی خیبری‌ها در حافظیه/ شاگردان ویسی دست پُر برگشتند

خرم‌آباد- تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه میزبان خود قشقایی شیراز را با یک گل شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان ویسی در این بازی یک شروع منظم و هوشمند را در دستور کار خود داشتند به‌طوری‌که نقاط قوت تیم حریف را خنثی و تلاش کردند از نقاط ضعف استفاده لازم ببرند.

خیبری‌ها که بازی را خوب شروع کرده بودند با پرس منطقه‌ای و بستن فضاها اجازه خودنمایی به تیم حریف را ندادند، سپس با گرفتن میانه میدان با بازی‌سازی و استفاده از نقاط مختلف زمین به خلق موقعیت پرداختند که چند موقعیت گل زنی نیز به دست آوردند اما راهی به دروازه قشقایی نداشت تا نیمه اول مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم خیبر سعی بر فشار بیشتر با استفاده از نقاط زمین داشت و با بهره گرفتن از کناره‌ها ضمن بازی‌سازی مدنظر خود در یک ضربه کرنر موفق به گل زنی شدند.

پس از گل «فرزاد محمدی» در دقیقه ۵۰ و در ادامه بازی خیبری‌ها با روحیه بالاتری بازی کردند تا در دقیقه ۵۵ یک موقعیت خطرناک دیگر به دست آوردند که با خطای دروازه‌بان قشقایی از دست رفت.

قشقایی‌ها که بازی را باخته بودند چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند که با سد محکم «خیبر» راهی به دروازه این تیم پیدا نکردند.

خیبری‌ها در ادامه بازی با تعویض‌های هوشمند خود و فرستادن یار تازه‌نفس بازی را مدیریت کردند، در ادامه بازی خیبر با بازی‌سازی بازیکنان سرعتی خود چند موقعیت گل زنی به دست آورد که راهی به دروازه قشقایی نداشت.

در پایان این بازی خیبر با کسب سه امتیاز ارزشمند ۲۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تثبیت کرد.

کد خبر 5407126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha