۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱

استاندار خراسان‌جنوبی:

فریب تبلیغات غرب در حوزه زنان را نخوریم

فریب تبلیغات غرب در حوزه زنان را نخوریم

بیرجند-استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه نباید فریب تبلیغات غرب در حوزه زنان را بخوریم، گفت: زن و خانواده از یکدیگر قابل تفکیک نیست و مسئولیت خانوادگی و اجتماعی را باید با هم دید.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح چهارشنبه در همایش زن، عزت و کرامت اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های اسلامی و فرهنگی از وطن و خاک و بانوان به عنوان ناموس با ارزش ما محسوب می‌شوند که باید از آن حراست کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در کنار هم قرار گرفتن زن با سرزمین و دین مهم محسوب می‌شود، بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی همه اقشار و در نقاط مختلف کشور تأثیرگذار بودند که زنان نیز از این جمله هستند.

قناعت با بیان اینکه نباید فریب تبلیغات غرب در حوزه زنان را بخوریم، ادامه داد: اگر امروزه زنان ما در حوزه‌های مختلف مدیریتی و علمی موفق هستند با مدد گرفتن از آموزه‌های فاطمی است.

وی گفت: زن و خانواده از یکدیگر قابل تفکیک نیست و مسئولیت خانوادگی و اجتماعی زنان را باید در کنار هم دید.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه موفقیت مردان و جوانان ما در بخش‌های علمی، فرهنگی و … مرهون زحمات مادران و همسران آنان است، اظهار کرد: در حوزه خانواده ابتدا باید ببینیم کجا هستیم و بعد با استفاده از ظرفیت سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات قدم برداریم.

قناعت گفت: استفاده از زیر ساخت‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی برای نشاط روحی زنان و استفاده آنان از این ظرفیت‌ها مورد تأکید ما است و در این زمینه باید برنامه‌ریزی کرد.

کد خبر 5409392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha