۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی:

پزشک متخصص برای تمامی شهرستانهای استان مرکزی تأمین شده است

پزشک متخصص برای تمامی شهرستانهای استان مرکزی تأمین شده است

‌اراک - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:در راستای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت سهمیه پزشک متخصص به همه شهرهای استان مرکزی اختصاص یافته است.

سید محمد جمالیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طرح عدالت و تعالی نظام سلامت در دولت سیزدهم خوشبختانه دسترسی به خدمات درمانی در همه شهرهای استان فراهم شده و سهمیه نیروی تخصصی نیز به همه شهرستانها اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در اکثر شهرهای استان نیروی متخصص تأمین شده است و نیازی به مراجعه برای خدمات تخصصی به مرکز استان نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: در تمامی روستاها خانه‌های بهداشت فعال است در روستاهای با جمعیت بالای چهار هزار و ۵۰۰ نفر، درمانگاه و پزشک مستقر داریم و امیدواریم بتوانیم در راستای شعار دولت سیزدهم در حوزه سلامت با سرعت بیشتری حرکت کنیم و رضایتمندی مردم در حوزه سلامت را افزایش دهیم.

جمالیان تصریح کرد: خوشبختانه تمامی شهرستان‌های استان مرکزی دارای بیمارستان هستند و افتتاح پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک در راستای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت است. تکمیل این طرح پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون یک هزار میلیارد آن تأمین شده است.

وی گفت: بعضی ملزومات شامل تجهیزات فنی موتورخانه و تأسیسات خریداری شده و سازه‌های فلزی که به عنوان پل ارتباطی بخش‌های مختلف بیمارستان خواهد بود توسط شرکت هپکو ساخته شده و در حال نصب است.

کد خبر 5410304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha