۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵

نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

تهیه راهبرد مطالعاتی برای ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه ایثارگران

تهیه راهبرد مطالعاتی برای ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه ایثارگران

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران داشتن راهبرد و مطالعات برای ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه ایثارگران را امری ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر شنبه در دیدار مدیرکل جدید بنیاد شهید استان با اظهار اینکه متولیان امر باید در برخورد با جامعه ایثارگران برخورد خوب و مناسب داشته باشند، سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران را مهم دانست و گفت: حفظ سلامت مالی و امانت بیت المال در بنیاد شهید از همه دستگاه‌ها مهمتر است.

وی خواهان توجه به اشتغال فرزندان ایثارگر و شهیدان شد و گفت: این مسئله باید در اولویت قرار گیرد و تهیه طرح برای اشتغال این جوانان ضروری است.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه فرزندان شهیدان و ایثارگران را باید ارج نهاد تا احساس غرور داشته باشند، نظارت بر نهادها و دستگاه‌ها را برای پیگیری امور ایثارگران را امری مهم برشمرد و گفت: داشتن مطالعات و اهداف راهبردی برای ارائه خدمات به جامعه هدف ضروری به نظر می‌رسد.

امام جمعه ساری یادآور شد: در حوزه بصیرتی از جمله بصیرت سیاسی باید برنامه ریزی کرد و در این زمینه از مربیان و هادیان سیاسی بسیج و سپاه بهره گیری شود.

کد خبر 5411463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha