۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد زرد شد

وضعیت چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد زرد شد

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ کرونا به رنگ زرد در آمده و بقیه شهرستان ها آبی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی ظهر شنبه در نشست ستاد کرونای استان افزود: بحث تفویض اختیار برای تعطیلی شهرستان‌ها و استان‌ها به ستاد استانی واگذار شده است.

وی بیان داشت: ستادهای استانی می‌توانند تصمیم بگیرند کی و چه موقع و کجا باید تعطیل شود.

هاشمی با بیان اینکه امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین تلفات و مشکل را در زمینه کرونای اُمیکرون داشته باشیم، گفت: اُمیکرون در برخی کشورها چهار برابر دلتا فوتی داشته و این موضوع زنگ خطری برای هرچه بهتر عمل کردن به دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه در خصوص رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات سهل انگاری نشود، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد و سلامت مردم باید در اولویت قرار گیرد.

هاشمی تصریح کرد: جلسات و اجتماعات دستگاه‌های اجرایی باید با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ درصد سالن‌ها، برگزار شود.

وی افزود: در صورتی که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان ضعیف باشد تعطیلی‌ها نیز اعمال می‌شود و امیدواریم سهل انگاری در زمینه پیشگیری از کرونا وجود نداشته باشد و همه مردم و مسئولان استان پای کار باشند تا بتوانیم از جان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی در مقابل این بیماری ویروسی حفاظت کنیم.

کد خبر 5411714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha