۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی اردبیل:

۳۰۰ حافظ قرآن افتخار استان اردبیل هستند

۳۰۰ حافظ قرآن افتخار استان اردبیل هستند

اردبیل- مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۳۰۰ حافظ قرآن کریم در استان اردبیل مایه افتخار، عزت و عظمت مردم دارالارشاد اردبیل هستند.

حجت‌الاسلام عزیز صابر در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با تلاش فعالان حوزه قرآنی به ویژه اساتید و مربیان در سال‌های اخیر شاهد توسعه برنامه‌های آموزش قرائت و حفظ قرآن بودیم که با استقبال خانواده‌ها به ویژه گروه سنی نوجوانان و خردسالان روبه‌رو شده است.

وی از امیرمهدی بایرامی به عنوان نابغه قرآنی روشندل یاد کرد و گفت: این نابغه قرآنی در ۸ سالگی موفق به حفظ قرآن شده و با گذشت چندین سال حضور در مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی را نیز تجربه کرده است.

مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل همراهی خانواده‌ها را در استعدادیابی و پرورش کودکان توانمند در حفظ و قرائت قرآن کریم یادآور شد و تصریح کرد: بیش از ۴ هزار نفر در سال‌های اخیر در بحث قرائت، روخوانی و حفظ قرآن ورود پیدا کردند و تلاششان بر این است تا در این حوزه بتوانند به جایگاه‌های ممتاز ملی و بین‌المللی برسند.

حجت‌الاسلام صابری افزود: حفظ قرآن با همراهی خانواده‌ها و ترغیب و تشویق از سوی پدران و مادران می‌تواند زمینه‌ساز تربیت شایسته نسل فاخر انقلابی در تراز برتر جمهوری اسلامی ایران باشد.

مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: دارالقرآن سعی دارد تا در همه شهرستان‌های استان زمینه برگزاری دوره‌ها و تداوم فعالیت‌های آموزشی قرآنی را انجام داده و به تقویت نهضت ملی حفظ قرآن در کشور به شایستگی کمک کند.

کد خبر 5412756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha