۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۶

امام جمعه شهرستان طبس:

معیشت و سر و سامان دادن به بهداشت و درمان اولویت‌های طبس است

معیشت و سر و سامان دادن به بهداشت و درمان اولویت‌های طبس است

بیرجند- امام جمعه طبس گفت: معیشت، رفع کمبودها، سروسامان دادن به وضعیت بهداشت و درمان، مسکن و خدمات اجتماعی از اولویت‌های شهرستان طبس است که باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری طبس و شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مردم در شرایط فعلی کشور از مسئولان انتظار کار جهادی دارند تا انجام این کار سبب ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان انقلاب شود.

به گفته وی یکی از مصادیق جهاد تبیین مسئولان هستند که باید اهداف انقلاب را مد نظر قرار دهند و بدانند که دوره مسئولیت‌ها زود سپری می‌شود و آنها باید در این دوران به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه امروز کار جهادی کاری است که در راستای مقابله با عمل دشمن باشد، عنوان کرد: پیگیری‌های فرماندار قبلی شهرستان برای حل مشکلات شهرستان طبس در دوره سرپرستی فرمانداری این شهرستان جای تقدیر دارد و برای رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس آرزوی موفقیت می‌کنیم.

امام جمعه دیهوک هم در شورای اداری شهرستان طبس اظهار کرد: دیهوک یکی از پهناور ترین بخش‌های کشور است که در آن معادن بسیار وجود دارد و حدود ۱۰۰ درصد مردم انقلابی این بخش در انتخابات قبلی شرکت کردند.

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: کمبودها در حوزه سلامت و بهداشت و درمان و این بخش وجود دارد و ساخت واحدهای آموزشی در آن ضرورت دارد و از سرپرست فرمانداری طبس به خاطر پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیاری که برای حل مشکلات موجود در این مدت انجام داده است، تشکر و برای فرماندار جدید طبس آرزوی موفقیت داریم.

نماینده شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس هم در این جلسه اظهار کرد: به حق مردم شهرستان طبس آن طور که شایسته است در سال‌های گذشته عمل نشده است و کوتاهی‌ها و بی توجهی‌ها فراوانی در این باره شده و از نوع نگاه مسئولان استان به این منطقه و مردم آن در سال‌های گذشته گلایه مند هستیم.

حجت الاسلام مجید نصیرایی اضافه کرد: در انتخاب مدیریت شهرستان‌های حوزه انتخابیه کوتاهی شده که مردم از این موضوع گلایه دارند و استاندار فعلی در این مدت کوتاه ثابت کرده که نمی‌خواهد رفتار گذشته تداوم داشته باشد به همین دلیل بخشی از وعده‌های استاندار در سفر گذشته به طبس محقق شده است.

به گفته وی برای بیمارستان دوم طبس ۱۰ میلیارد تومان در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفته و در اولین انتصابات هم به طبس توجه شده و اطمینان داریم که با این انتصاب جدید گلایه‌های مردم نسبت به اقدامات گذشته بر طرف خواهد شد.

وی ادامه داد: سرپرست فرمانداری طبس در دوران تصدی این مسئولیت تعامل و همکاری خوبی برای پی گیری های لازم برای حل مشکلات این شهرستان داشت که از وی تشکر می‌کنم و فرماندار جدید طبس هم فردی انقلابی، متدین و جهادی است که برای ایشان هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

کد خبر 5412961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha