۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱

استاندار البرز خبر داد؛

رونمایی از نخستین کتاب گردشگری البرز برای روشندلان

رونمایی از نخستین کتاب گردشگری البرز برای روشندلان

البرز - استاندار البرز از رونمایی از نخستین کتاب گردشگری این استان برای روشندلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر دوشنبه در حاشیه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان البرز اظهار کرد: صنایع دستی و گردشگری استان البرز نشانگر ظرفیت‌های فراوان این استان است و بسیار مورد بازدید مردم قرار گرفت‌.

وی بیان کرد: امید است با ادامه اینگونه نمایشگاه‌ها در شناساندن ظرفیت‌های استان البرز و سایر هموطنان در سراسر میهن در بحث صنعت گردشگری داخلی فعالیت داشته و در جذب صنعت توریسم که باید توجه ویژه به آن شود فعالیت تر باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه در استان البرز فرودگاه پیام با دو ظرفیت گردشگری و تخصصی فعالیت دارد، تصریح کرد: بر این اساس فرودگاه پیام یک ظرفیت بسیار بزرگ است که باید به آن توجه کنیم و در راستای خدمات دهی به عموم مردم شرایط مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: غرفه استان البرز در بحث گردشگری و آشنایی کودکان از ظرفیت‌های مختلف استان که کار نوع و اثرگذار در ذهن کودکان است اتفاق افتاده که به عنوان کار جدید قابل تقدیر و ستودنی است.

عبداللهی متذکر شد: امروز برای نخستین بار در کشور از کتاب روی خط بریل ویژه نابینایان و کم بینایان که در زمینه آشنایی با جاذبه‌های گردشگری استان البرز است، توسط ناهید اسدی که روشن دل می‌باشند و فرزانه سید اسحاقی مؤلف این اثر فاخر رونمایی شد.

کد خبر 5413408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha