چهارشنبه بیستم یهمن ماه:

بزرگداشت منوچهر محمدی برگزار می‌شود

بزرگداشت منوچهر محمدی برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت  منوچهر محمدی توسط پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی بیستم بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام ستاری رئیس اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی درباره برنامه های پژوهشگاه به مناسبت دهه فجر گفت: در دهه پنجم یا گام دوم انقلاب اسلامی ضرورت «جهاد تبیین»، و چرایی و چگونگی انجام این موضوع با تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق و واقعیت‌های فکری، اعتقادی، سیاسی، تاریخی و فرهنگی با ابزارهای نشر و رسانه‌های مرجع و کارآمد برای نسل جوان و علاقمندان به انقلاب اسلامی ضروری است. لذا در این ایام پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با رویکرد پژوهشی و فرهنگی برنامه هایی در بزرگداشت ایام الله دهه فجر تدارک دیده که این برنامه ها در قالب های مختلف از جمله سلسله نشست های تخصصی، میزگرد با موضوعات علمی مرتبط با انقلاب اسلامی دیده شده است.

وی افزود: پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مراسم بزرگداشت منوچهر محمدی را برگزار خواهد کرد.

ستاری ادامه داد: همچنین از آثاری که با محوریت پژوهشکده های «فرهنگ و دین» ، «علم و دین» و «مطالعات معارف اسلامی» صورت گرفته، رونمایی انجام خواهد شد.

کد خبر 5417270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha