۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴

امام جمعه سرخه:

استقرار کامل ادارات در شهرستان سرخه از مطالبات مردم است

استقرار کامل ادارات در شهرستان سرخه از مطالبات مردم است

سرخه- امام جمعه سرخه خواستار تکمیل چرخه خدمت رسانی به مردم این شهرستان شد و گفت: استقرار کامل ادارات در سرخه از مهمترین مطالبات مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی اشرف صبح یکشنبه در نشست شورای اداری سرخه که با حضور استاندار سمنان و با موضوع افتتاح متمرکز پروژه‌های دهه فجر این شهرستان به میزبانی سالن باران برگزار شد، با تاکید بر نیازهای مردم سرخه، تاکید کرد: این شهرستان شهید پرور در انقلاب اسلامی نقش آفرینی ویژه داشته و می‌بایست مشکلات مردم آن را در نظر گرفت و به آن توجه ویژه داشت.

وی درباره ظرفیت‌های ویژه سرخه در بخش‌های گردشگری، تولیدی و… افزود: این شهرستان در کریدور شرق به غرب و مسیر اصلی کشور مستقر است، امیدواریم نسبت به تأمین شغل و فعالیت‌های گردشگری در سرخه توجه ویژه‌ای حاصل شود.

توجه به ظرفیت‌های سرخه

امام جمعه سرخه همچنین گفت: آثار تاریخی، آب‌های معدنی و ظرفیت‌های گردشگری بسیار مطلوبی در روستاهای شهرستان سرخه برای توسعه بحث گردشگری و درآمدزایی وجود دارد که در مقوله اشتغال نیز نقش مؤثری ایفا خواهد کرد.

اشرف خواستار توجه به موضوع تولید و ظرفیت‌های آن در سرخه شد و گفت: در بحث تولید مرغ و گوشت نیز شهرستان سرخه ظرفیت‌های بسیار شاخصی دارد که امیدواریم با عنایت استانداری سمنان شاهد شکوفایی بیش از پیش باشیم.

وی در خاتمه صحبت‌های خود خواستار تکمیل چرخه خدمت رسانی به مردم این شهرستان شد و گفت: استقرار کامل ادارات در شهرستان سرخه از مطالبات مردم است.

کد خبر 5417990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha